poniedziałek, 19 grudnia 2016

#11 Dziennik Pokładowy - Święta za pasem...

Święta za pasem, a Muffiny mają coraz więcej na głowie. Staramy rozplanować kolejne sztandarowe wydarzenia - oprócz oczywistych Games Room'ów, drugiej części gry miejskiej "Karmazyn na Szkle" czy też kolejnych edycji "Planszówek z Muffinem" staramy się na bieżąco nagrywać i umieszczać recenzje na naszym vlogu. Za pasem jednak gwiazdka, a ja biegam od sklepu do sklepu ażeby skompletować prezenty i zdążyć je zapakować przed sobotą. Nie mogę się w tym roku doczekać świąt - nigdy nie byłam ich fanką (śnieg - przeterminowany, kolędy - przeterminowane, choinka - przeterminowna AWRRR) i mam szczerą nadzieję, że tym razem będzie inaczej - lepiej. Baś próbuje też intensywnie zarazić świątecznym nastrojem swojego mężczyznę, który podchodzi do sprawy tak jak ja w zeszłych latach. 


Przez weekend udało nam się ograć "Martwą Zimę", w której jestem tak bardzo zakochana <3 Oczywiście jako rasowa Ruda musiałam być oskarżona o bycie zdrajcą co skończyło się dla mnie PRAWIE wygnaniem, ale mój urok osobisty i zdolność przekonywania zadziałała i zostałam w kolonii. Ah no i nie byłam tym niedobrym - oczywiście.


Rozłożyliśmy również Elizjum, Catan, Neuroshimę (a tę ostatnią to kilka razy), pokłóciliśmy się o zasady - Piórko założył się o gumisiowy sok o jedną dosyć ważną kwestię z Neuro, no i niestety nie udało mu się zdobyć upragnionego napoju. Biedny Piórko. Żałujmy Piórka. Piórko żył w niewiedzy. Piórko nie wiedział. Piórko nie chciał wiedzieć 😊😊

Piórko nadal nie wie xD
W tym tygodniu zaprezentujemy Wam na vlogu dwie gry - imprezową i familijną. Po świętach wciągamy brzuszki, spinamy pasy i szykujemy się do... sylwestra xD A po sylwestrze, po wyleczeniu noworocznych dolegliwości... startujemy z nowym, odświeżonym materiałem! Staramy się cały czas ulepszać nasze odcinki - pojawią się nowe elementy. Chcemy również przebudować bloga i ... niespodzianka! :D Gry planszowe? Live? Hmm... zobaczymy co przyniesie  przyszłość i nowy rok. W naszej Muffinowej grupie są informatyczne bestie, więc jesteśmy pełni pozytywnych emocji, myśli i nadziei, że będziemy w stanie przedstawić Wam coś zupełnie innego ;) 

A tymczasem brykam po kolejne prezenty! 
Cześć i czołem!

Niech Muffin będzie z Wami!

Ruda
       
       

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz